Sunday, 26 April 2015

Saya Nak Menang Baju T-Shirt Rekaan Instashop Kloseteers Apparels"

SEGMEN : "Saya Nak Menang Baju T-Shirt Rekaan Instashop Kloseteers Apparels"

Teks : Muhammad Syahmi Bin Mohd Zaludin
Imej : Sumbangan owner Instashop (Tea Oh Beng)

Dengan nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani,

Ingat lagi tak kawan saya, Tea Oh Beng (nama designer) ada minta tolong saya promosikan Segmen : First Intro Giveaway by @kloseteersapparels miliknya kepada rakan rakan blogger yang pastinya masing masing mempunyai akaun instagram, sebelum ni?

Tapi, sekarang Tea Oh Beng buka segmen giveaway khas untuk para bloggers pulak!


 Syarat Syarat First Intro Giveaway By Instashop @Kloseteersapparels (Untuk Bloggers)

1. Follow blog Jurnal Setiausaha Lelaki 
2. Buat satu entri bertajuk "Saya Nak Menang Baju T-Shirt Rekaan Instashop Kloseteers Apparels"
3. Letak gambar banner seperti di bawah dalam entri tersebut



4. Tag rakan rakan blogger anda (OPTIONAL)
5. Backlinkkan ke entri ini dan komen link penyertaan


Tarikh tutup penyertaan adalah pada 1 Mei 2015 =)

Para pemenang yang bertuah seramai 3 orang akan dapat baju dengan design mereka sendiri atau design yang akan dilukis oleh Tea Oh Beng sendiri customizedly untuk anda sahaja. Awesome kan? 

Para pemenang akan dipilih secara random. Sebarang tambahan hadiah dari Tea Oh Beng akan diumumkan kelak (bergantung kepada sambutan penyertaan)

 

Tak perlu takut untuk dipertikaikan tentang citarasa fesyen anda. Embrace yourself!

P/S : Kalau nak buat pre-order pun boleh. Sehelai baju cuma RM30 sehelai free postage kot! =) 100% cotton dan kain lembut serta sejuk. For sure seronok!

4 comments:

  1. singgah Blogwalking sini..
    good luck..

    - BudakPening.com

    ReplyDelete
  2. singgah sini . goodluck :)

    http://www.blogparihh.com/2015/04/saya-nak-menang-baju-t-shirt-rekaan.html

    ReplyDelete
  3. good luck
    singgah dari GA yg sama dan follow
    http://akukaudansesuatu.blogspot.com/2015/04/saya-nak-menang-baju-t-shirt-rekaan.html

    ReplyDelete
  4. Hi ... Jalan-jalan dari segmen yang sama ... Jangan lupa singgah jalan-jalan kat SiNi dan Join contest kat SiNi ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ...

    ReplyDelete